Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Τα ταχύτερα σεντάν αυτοκίνητα στον κόσμο

Το πιο γρήγορο saloon Audi στον κόσμο έρχεται από την γερμανική εταιρεία βελτιώσεων MTM. Η «απλή» βελτιωμένη RS6 είναι από μόνη της γρήγορη (με ορισμένους να λένε πως θα μπορούσε να φτάσει τα 321χλμ. εάν δεν έβαζε περιορισμούς το εργοστάσιο). Το MTM αποδίδει 720 ίππους και 634lb ft ροπή, με αποτέλεσμα αυτό το saloon να φτάνει τα 0-100 σε 3.6 δευτερόλεπτα και τα 349χλμ. τελική.

Η συνηθισμένη CTS-V της Cadillac πιάνει τα εργοστασιακά του 191 μίλια την ώρα, έτσι δεν αποτελεί έκπληξη πως εάν την βελτιώσεις, είναι ικανή να σπάσει το φράγμα των 200 (321χλμ). Η Αμερικανική εταιρεία βελτιώσεων Hennessey έχει φτιάξει το πακέτο V700 για το CTS-V saloon με 700 ίππους και μία ταχύτητα που όπως υποστηρίζει φτάνει τα 340χλμ. Όμως εάν πάμε στην εξωφρενική V1000 έκδοση, ναι αυτό σημαίνει 1000 ίππους, η Caddy φτάνει, όπως υποστηρίζει η Hennessey, τα 370χλμ.
H RS έκδοση του G-Power M5 με τους δίδυμους υπερσυμπιεστές, αποδίδει 750 ίππους, αρκετούς για να σπάσει το 2008 το ρεκόρ του « πιο γρήγορου saloon αυτοκινήτου στον κόσμο», με μία ταχύτητα που έφτανε τα 367χλμ. Και είναι αρκετά διασκεδαστικό, πως η G-Power φτιάχνει επίσης μία πιο light έκδοση αυτού του αυτοκινήτου, με την υψηλότερη ταχύτητα να περιορίζεται στα 358χλμ.
Το πιο γρήγορο τετράπορτο αυτοκίνητο του κόσμου είναι το τερατώδες Hurricane RR της G-Power. Το 2010, το βασισμένο στην M5, RR, που φτάνει να αποδίδει 800 ίππους, καταγράφηκε να φτάνει τα 372.1 χλμ. Αυτό σημαίνει 231.2 mph, σχεδόν το ίδιο γρήγορο με μία Bugatti Veyron.
Στην έκθεση αυτοκινήτου του 2008 στο Παρίσι, το καταπληκτικό concept της Lamborghini, Estoque, έμοιαζε πως θα έπαιρνε το πράσινο φως για να βγει στην παραγωγή. Δυστυχώς, αυτό δεν συνέβη ποτέ, έτσι μας αρνήθηκαν την προοπτική μίας τετράπορτης, τετρακίνητης Lambo, με τον κινητήρα τοποθετημένο μπροστά. Η Ιταλική εταιρία ήταν επιφυλακτική όσο αφορά την υψηλότερη ταχύτητα του αυτοκινήτου, όμως ένας επίσημος εκπρόσωπος θα δήλωνε αργότερα πως ήταν ικανό να φτάσει τα 320χλμ.
Βασισμένο στην ταπεινή Mercedes C-Class, η Bullit είναι κατασκευασμένη από την Brabus με έναν twin-turbo 6.2 λίτρων, V12 κινητήρα με 740 ίππους. Αυτό φτάνει για να αγγίζει η κομψή C-Class τα 360 χιλιόμετρα, όπως υποστηρίζει η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων. Η τιμή της; Μιλάμε για το ταπεινό νούμερο των 310.000 λιρών.
Οι E-Class και CLS μπορούν να δημιουργήσουν τη βάση των γρηγορότερων saloon της Brabus, όμως η S-Class δεν απέχει και πολύ. Η SV12 R Biturbo 800 ξεκινά ως μία Mercedes S600 L και στη συνέχεια δέχεται τον επικό V12 κινητήρα της Brabus με τους 789 ίππους και ένα αυτόματο κιβώτιο κάτω από το καπό. Είναι γρήγορο, με μία ανώτατη ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρoνικά στα 350χλμ.
Για εκείνους που νομίζουν πως η βασισμένη στην Brabus, E-Class E V12 (640 ίππους, 349 χλμ) μοιάζει με κάτι «αδύναμο», η Brabus ανακάλυψε μία πολύ ειδική 'One of Ten' edition. Όχι μόνο έδωσε ώθηση στην δύναμη φτάνοντας στους 789 ίππους, αλλά μιλάμε για ένα αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει περίεργα φτερά για τους πίσω τροχούς. Λέγεται πως φτάνει τα 370 χλμ. όμως για λόγους ασφάλειας, το αμάξι που αγοράζεις στην πραγματικότητα περιορίζεται στα 350 χλμ.


To 2008, η Αμερικάνικη εταιρεία βελτιώσεων ονόματι Rocketsports πήρε μία Jaguar XFR και της έκανε μία ήπια μετατροπή, συμπεριλαμβάνοντας έναν τροποποιημένο κινητήρα των 510 ίππων και ένα περίπλοκο πίσω σπόιλερ. Και μετά εξαπέλυσαν μία επίθεση στο Bonneville Salt Flats στη Γιούτα και το έκαναν να φτάσει τα 363.189χλμ.
Η Bugatti θέλει να φτιάξει το καλύτερο τετράπορτο saloon και το 16 C Galibier concept είναι μία ιδέα του πως θα είναι όταν θα καταφθάσει το 2013. Χρησιμοποιώντας την έκδοση του 16κύλινδου κινητήρα της Veyron με τους 800 ίππους, έχει επίσης τετρακίνηση και ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Το φτιαγμένο από φύλλα ανθρακοϋφάσματος και αλουμίνιο αυτοκίνητο, λέγεται πως μπορεί να φτάσει τα 350χλμ.
Αυτό είναι το πιο γρήγορο υγραεριοκίνητο αυτοκίνητο του κόσμου. Η GS έκδοση του Hurricane παίρνει όλη τη δύναμή της από έναν κινητήρα 660 ίππων, που κινείται με υγροποιημένο αέριο πετρελαίου. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που μπορεί να φτάσει τα 333χλμ. ή τα 207 μίλια
Είχατε ποτέ την αίσθηση πως το Maybach χρειαζόταν περισσότερα χιλιόμετρα; Τότε χρειάζεται να δείτε την έκδοση της Brabus, που πήρε το Maybach και πρόσθεσε μία έκδοση 740 ίππων του V12 twin-turbo κινητήρα των 6233 κυβικών εκατοστών. Πλέον φτάνει τα 331χλμ, όπως υποστηρίζει η Brabus. Εντάξει, τώρα είναι καλύτερα
Δανειζόμενη των W12, 6.0 λίτρων και 600 ίππων κινητήρα από τo Continental GT Speed coupe, και βάζοντάς τον στην τεράστια τετράπορτη Flying Spur, η Bentley δημιούργησε ένα 2.5 τόνων 'λεβιάθαν' που είναι ικανό να φτάσει τα 0-100 σε 4.5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική 320χλμ. Η 'Speed' έκδοση κοστίζει 17.000 δολάρια περισσότερα από την απλή Flying Spur όπως γι' αυτά τα 320χλμ. θα τα δίνατε, έτσι δεν είναι;
Μάλλον απρόσμενα, η BMW περιόρισε την πρόσφατα αντικατεστημένη M5, σε μία τελική ταχύτητα των 249χλμ. Υπάρχουν όμως τουλάχιστον δύο Γερμανικές εταιρείες βελτιώσεων, οι Hartge και Hamann - που μπορούν να κάνουν μία «Vmax υπέρβαση» στην M5. Η Hamann είπε πως η standard εργοστασιακή M5 ήταν ικανή να φτάσει τα 327χλμ, και πως μπορούσε να την βελτιώσει ακόμα περισσότερο και να πάει ακόμα πιο γρήγορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου